Barion Pixel
Eredeti ajándékok minden alkalomra

Üzleti feltételek

Az elektronikus kereskedelem feltételei

Az elektronikai üzlet általános szerződési feltételei www.giftsfromkate.eu

 

Preambulum és névjegyek

Preambulum és névjegyek

Ezek a feltételek szabályozzák a szerződő felek jogait és kötelezettségeit, amelyek az eladó, azaz a Darčeky u Katky s.r.o., székhely: Brodno 74, 01014 Žilina, ID: 52138143, bejegyezve a Žilinai Kerületi Hivatal Kereskedelmi Nyilvántartási Osztályán, a cégjegyzékben szereplő cégszámmal: 580-64423 (a továbbiakban a vonatkozó nyomtatványban "eladó") és a fogyasztóknak, míg a 102/2014 sz. törvény értelmében lehet olyan természetes vagy jogi személy, aki nem azért vásárol árut, terméket vagy szolgáltatást, hogy azt más személyeknek eladja, vállalkozás működtetése vagy munkavégzés vagy szakma gyakorlása céljából (a továbbiakban a szövegben csak "vevő" a vonatkozó nyomtatványban); amelynek tárgya az eladó elektronikus áruházának honlapján www.darcekyukatky.eu 

Az eladó kapcsolatfelvételi és számlázási adatai:

darčekyukatky s.r.o

Brodno 74

01014 Zsolna

Business ID: 52138143

Adozási azonosító szám: 2120909681

ÁFA-azonosító szám: SK2120909681

A zsolnai kerületi hivatal kereskedelmi nyilvántartásába bejegyzett kereskedelmi társaság

Telefon: +421 951 576 366

E-mail a fogyasztókkal való kapcsolatfelvételhez: info@giftsfromkate.com

 

1. Általános rendelkezések

1. Ezek a kereskedelmi és panasztételi feltételek és az adásvételi szerződés megkötésének napján érvényes szövegezésben az adásvételi szerződés elválaszthatatlan részét képezik. Abban az esetben, ha az eladó és a vevő írásbeli adásvételi szerződést kötnek, amelyben megállapodnak a következőkben,hogy a jelen kereskedelmi és reklamációs feltételektől eltérő feltételekről állapodnak meg, akkor az adásvételi szerződés rendelkezései elsőbbséget élveznek a jelen eladási és reklamációs feltételekkel szemben. Az így megállapított feltételek nem lehetnek ellentétesek más jogszabályi rendelkezésekkel (az áruk visszaküldési határidejének lerövidítése, jótállási idő stb.)

2. A jelen feltételek alkalmazásában az üzletszabályzat és a reklamációk tekintetében a kiegészítő szerződés olyan szerződés, amely alapján a vevő árut szerez be, vagy amelyet az adásvételi szerződés tárgyához kapcsolódó szolgáltatást kap, ha az árut leszállítják vagy a szolgáltatást az eladó vagy egy harmadik személy nyújtja a megállapodásuk alapján.

3. Az áruk megjelenített vételára bármelyik az eladó által üzemeltetett www.darcekyukatky.eu e-kereskedelmi weboldalon szereplő ár tartalmazza a hozzáadottérték-adót is, amelyet a Szlovák Köztársaság hatályos jogszabályai határoznak meg, és nem tartalmazza a szállítás árát vagy egyéb választható szolgáltatások árát. Minden akció a készlet erejéig érvényes, hacsak másképp nem rendelkezik egy-egy az adott termékre vonatkozóan.

4. Az eladó fenntartja a jogot, hogy módosítsa az eladó által üzemeltetett bármely e-kereskedelmi weboldalon feltüntetett áruk árát bármikor. Az árváltoztatás nem vonatkozik az árváltozás előtt megkötött adásvételi szerződésekre, függetlenül attól, hogy az árut még nem szállították le.

5. Abban az esetben, ha az eladó nem tesz eleget a Szlovák Köztársaság vagy az Európai Közösségek alkalmazandó jogszabályaiban a jelen üzletszabályzatban és a reklamációban foglaltakkal, a vevő az eladóval szemben a következő módon gyakorolhatja jogát az illetékes bíróság előtt.

6. A webáruház vagy elektronikus információs rendszer az eladó olyan nyilvánosan elérhető számítógépes rendszer, amelyen keresztül a látogató megrendelheti az árut, vagy szolgáltatás megrendelését.

7. Az áruk, termékek és szolgáltatások mind termékek a www.darcekyukatky.eu elektronikus kereskedelmi honlapon közzétett termékek és szolgáltatások.

 

2. Az adásvételi szerződés megkötésének módja

1. Az adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó javaslat a megrendelés teljesítésének napján 18. életévét betöltő vevő küldi meg az eladónak egy, a megrendelés teljesítésének napján 18. életévét betöltő vevő által készített az eladó honlapján található kitöltött és elküldött űrlapon, amellyel az adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatot elküldte, amelynek tárgya a vevő által megjelölt átadási áruk a vételárért és a jelen megrendelésben meghatározott feltételekkel (a továbbiakban: megrendelés).

2. Ezt követően, a megrendelés elküldése után a vevő automatikusan végrehajtott értesítést kap a megrendelés elfogadásáról az eladó elektronikus rendszerében (a továbbiakban: "visszaigazolás a megrendelés átvételéről") az e-mail címére. Szükség esetén a vevő megrendelésével kapcsolatos minden szükséges információ elküldhető a vevő e-mail címére.

3. A szállítási visszaigazolás információkat tartalmaz hogy a megrendelést átadták az eladónak, de ez nem a vásárlás megkötésére irányuló javaslat elfogadása szerződés.

4. A megrendelés eladó általi visszaigazolása létrehozza adásvételi szerződés, amely megváltoztatása, felmondása vagy kiegészítése csak kölcsönös megegyezés alapján lehetséges a vevő és az eladó, ha jogszabály vagy más jogszabály másként nem rendelkezik.

5. Az adásvételi szerződés szállítással jön létre előlegszámla vagy normál számla elektronikus vagy írásos formában történő benyújtása a vevőnek vagy a vásárlás kifizetése ár elektronikus fizetési elemeken keresztül vagy a megrendelés elfogadásának egyéb megfelelő visszaigazolása és hozzájárulása a szerződéskötés az eladó által.

6.A megrendelés elküldése előtt az eladó tájékoztatta a vevő világos, egyértelmű, érthető és összetéveszthetetlen módon a szerződéskötést megelőző tájékoztatásról követelések, fizetési, üzleti, szállítási és egyéb feltételek a vevő tájékoztatásával:

A). az áru főbb jellemzői vagy a a szolgáltatás jellege, a használt kommunikációs eszköznek és a közölt árunak vagy szolgáltatásnak megfelelő mértékben az eladó e-kereskedelmének megfelelő katalógusoldalán;

B). az eladó cégneve és bejegyzett iroda az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán, valamint jelen szerződési feltételek 1. pontjában, amelyek az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán található;

C). az eladó telefonszámát és egyéb információit ami fontos a vevőnek az eladóval való kapcsolattartása szempontjából, különösen az e-mail címe és faxszáma, ha rendelkezik velük, tájékoztatta az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán, valamint jelen feltételek 1. üzleti feltételek és panaszok, amelyeket az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán helyeznek el;

D). az eladó címére, ahol a vevő 1. pontjában foglaltak szerint áru- vagy szolgáltatásigényt terjeszthet elő, panasszal élhet vagy bármilyen más kezdeményezést tehet üzleti feltételek és panaszok, amelyek az eladó megfelelő aloldalán találhatók e-kereskedelem,

E). az áruk vagy szolgáltatások teljes árából, beleértve az általános forgalmi adót és minden egyéb adót, vagy ha az áru vagy szolgáltatás jellege miatt az ár nem lehetséges ésszerűen előre meg kell határozni a számítás módját, valamint a szállítási, szállítási költségeket, postai és egyéb költségek és díjak , vagy ha ezek a költségek és díjak előre nem határozhatók meg, az a tény, hogy a A vásárló köteles ezeket megfizetni – tájékoztat az eladó elektronikus áruházának megfelelő katalógusoldalán, F). fizetési feltételek, szállítási feltételek, az a határidő, ameddig az eladó vállalja az áru leszállítását, illetve szolgáltatását a szolgáltatást, tájékoztatást a panaszok, panaszok, javaslatok benyújtásának és kezelésének rendjéről vevő jelen kereskedelmi és reklamációs feltételek vonatkozó cikkeiben, amelyek a vonatkozó oldalon találhatók az elektronikus eladó áruház aloldala,

G). információkat a vevő elállási jogáról az adásvételi szerződéstől, az elállási jog gyakorlásának feltételeiről, időtartamáról és eljárásáról szerződést, tájékoztatta a 10. cikkben jelen üzleti feltételekről és panaszokról, amelyek a az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldala,

H). az elálláshoz szükséges nyomtatvány biztosítása a 10. cikkben és a jelen üzleti feltételek és reklamációk mellékletében közölt adásvételi szerződés, amelyek az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán találhatók; Ezzel egy időben az eladó megadta az űrlapot az adásvételi szerződéstől való elállásra a jelen feltételek mellékletében, amelyek a az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldala;

I). információkat, amelyekről ha a vevő eláll az adásvételi szerződést, ő viseli az árunak az eladónak történő visszaküldésével kapcsolatos költségeket a 10. § szerint par. törvény 3. -a a 102/2014. alapján a fogyasztóvédelemről áru értékesítése vagy szolgáltatásnyújtás során a távollevők között kötött szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés és annak módosításáról egyes törvények (a továbbiakban: Fogyasztóvédelmi törvény a távértékesítésben) hatálya alá, valamint ha eláll az adásvételi szerződésből az áru visszaküldésének költségeit, amely jellegéből adódóan postai úton nem küldhető vissza, a jelen üzleti feltételek és panaszok 10. cikkében foglaltak szerint, amelyek a az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldala,

J). a vevő fizetési kötelezettsége az eladónak a 10. § bek. szerinti ár a ténylegesen nyújtott teljesítésért. törvény 5. §-a alapján szerinti eladó kifejezett hozzájárulását követően szolgáltatás értékesítése, ha a vevő eláll a szerződéstől 4. § bek. törvény 6. §-ának 10. §-ában tájékoztatott a távértékesítésben a fogyasztóvédelemről ezekről az üzletekről és reklamációs feltételek, amelyek az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán találhatók;

K). milyen körülmények között veszít a vevő a szerződéstől való elállás jogát, a jelen üzleti és reklamációs feltételek 10. pontjában közölt, amely az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán találhatók;

L). az eladó felelősségére vonatkozó utasításokat pont szerinti áruk vagy szolgáltatások hibái. 622. és 623. §-a ezek 8. §-ában tájékoztatott üzleti és reklamációs feltételek, amelyek az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldalán találhatók,

M). a garancia megléte és részletei pontban meghatározottaknál szigorúbb elvek szerint a gyártó vagy az eladó biztosítja. 502. § Polgári Törvénykönyv, ha a gyártó vagy az eladó megadja, valamint a meglétére és feltételeire vonatkozó információkat a vevőnek nyújtott segítség és szolgáltatások az áruk értékesítése vagy szolgáltatásnyújtás után, ha ilyen segítségnyújtás az eladó e-kereskedelmének megfelelő katalógusoldalán tájékozódva és az Art. 9 ilyen üzleti és reklamációs feltételek, amelyek az eladó elektronikus áruházának megfelelő aloldalán találhatók,

N). a vonatkozó magatartási kódexek megléte, amelyek betartását az eladó vállalta, és azokat a vevő milyen módon ismerheti meg, ill az eladó e-kereskedelmének megfelelő katalógusoldalán tájékozódni a szövegükről;

SZERZŐDÉSRŐL). a szerződés időtartama, ha az a határozott idejű szerződés; ha határozatlan idejű szerződésről van szó, vagy ha olyan szerződésről van szó, amelyben annak érvényessége automatikusan meghosszabbodik, a szerződés megszűnésének feltételeiről is tájékoztatást adunk az eladó elektronikus áruházának megfelelő katalógusoldalán és a jelen üzletszabályzatban és panaszok, amelyek az eladó elektronikus üzletágának megfelelő aloldalán találhatók;

P). a vevő kötelezettségeinek minimális időtartama az adásvételi szerződésből eredően, ha az adásvételi szerződés a vevő számára ilyen kötelezettséget eredményez, ő tájékoztatott az eladó e-shopjának megfelelő katalógus oldalán és jelen üzleti és reklamációs feltételekben, mely az eladó e-shopjának megfelelő aloldalán találhatók,

R). a vevő előlegfizetési kötelezettségei fizetést vagy egyéb pénzügyi biztosítékot nyújtani az eladó kérésére és az arra vonatkozó feltételekről rendelkezés, ha az adásvételi szerződés ilyen kötelezettséget eredményez a vevő számára;

VAL VEL). az eladó e-shopjának megfelelő katalógusoldalán, valamint a jelen üzleti és reklamációs feltételekben, amelyek az eladó e-shopjának megfelelő aloldalán találhatók, beleértve az elektronikus tartalom biztonságát szolgáló alkalmazandó műszaki védelmi intézkedéseket is. ,

T). az elektronikus tartalom kompatibilitása a hardver és szoftver, amelyekről az eladó tud, vagy ésszerűen elvárható, hogy tudjon, adott esetben tájékozott az eladó e-áruházának megfelelő katalógusoldalát, valamint a jelen üzletszabályzati és reklamációs feltételeket, amelyek az e-shop eladó megfelelő aloldalán találhatók,

U). a vita lehetőségeit és feltételeit peren kívüli megoldás alternatív vitarendezési rendszeren keresztül, ha az eladó vállalja ennek igénybevételét rendszerben, az eladó e-kereskedelmének megfelelő oldalán, valamint a jelen üzletszabályzatban olvasható. és panaszok,

IN). a vásárlás lezárásához szükséges műveleteket szerződést e szükséges intézkedések leírásával jelen üzleti és reklamációs feltételekben, amelyek a az eladó e-kereskedelmének megfelelő aloldala,

W). arról, hogy az adásvételi szerződés lesz elektronikus formában kell tárolni az eladónál, és a vevő írásbeli kérése után a vevő rendelkezésére áll, tájékoztatott az eladó e-shopjának megfelelő katalógus oldalán és jelen üzleti és reklamációs feltételekben, mely az eladó e-shopjának megfelelő aloldalán találhatók,

X). arról, hogy a nyelv kínált számára szerződéskötés szlovák az eladó e-shop megfelelő katalógus oldalán és ezekben az üzletben ill reklamációs feltételeket, amelyek az eladó e-shopjának megfelelő aloldalán találhatók.

7. Ha az eladó nem teljesítette a tájékoztatást szerinti többletdíj vagy egyéb költség fizetési kötelezettség. 2 pont 6 betű . e) ezek közül szerinti kereskedelmi és reklamációs feltételekről vagy az áruk visszaküldésének költségeiről. 2 6. i) pontja jelen üzleti és reklamációs feltételek alapján a vevő nem köteles ezen többletköltségeket vagy díjakat megfizetni.

 

3. Az eladó jogai és kötelezettségei

1. Az eladó köteles:

A). átvétellel visszaigazolt megrendelés alapján, az árut a megbeszélt mennyiségben, minőségben és időben a vevőnek átadni és becsomagolni vagy beszállításra felszerelni megőrzésükhöz és védelmükhöz szükséges módon;

B). hogy a leszállított áru megfeleljen a Szlovák Köztársaság hatályos jogszabályai;

C). közvetlenül a megkötése után adásvételi szerződést, de legkésőbb az áru leszállításával együtt visszaigazolást adjon át a vevőnek az adásvételi szerződés megkötéséről tartós adathordozón, például e-mailben. A visszaigazolásnak tartalmaznia kell a 2.6. pontban említett összes információt. beleértve az adásvételi szerződéstől való elállás nyomtatványát;

D). áruval együtt adja át a vevőnek írásos vagy legkésőbb elektronikus formában az áru átvételéhez és használatához szükséges valamennyi okmányt és a Szlovák Köztársaság hatályos jogszabályai által előírt egyéb dokumentumok (szlovák nyelvű utasítások nyelv, garanciajegy, szállítólevél, adóbizonylat).

2. Az eladónak joga van a megfelelő és időben történő használathoz a vételár kifizetése a vevő részéről a leszállított áruért.

3. Ha az elfogyott készletek vagy az elérhetetlenség miatt Az eladó nem tudja az árut a vevőnek átadni a vásárlás során vállalt határidőn belül szerződés vagy a jelen kereskedelmi feltételek és reklamációk által meghatározott, vagy a megállapodás szerinti vételár ellenében, a Az eladó köteles a vevőnek helyettesítő teljesítést vagy a vevő elállási lehetőségét felajánlani adásvételi szerződés (megrendelés törlése).

4. A vevő elállhat a vásárlástól szerződést köt, vagy e-mailben lemondja a megrendelést. Ha a vevő már kifizette a vételárat vagy annak egy részét, az eladó a már kifizetett vételárat vagy annak egy részét a kézbesítéstől számított 14 napon belül visszaküldi az adásvételi szerződéstől való elállásról, vagy a megrendelés törléséről szóló e-mail a vevőnek a számlán általa kijelölt, kivéve, ha a felek másként állapodnak meg. Abban az esetben, ha a vevő nem fogadja el a helyettesítőt az eladó ésszerű időn belül felajánlott teljesítést, és nem áll el a vásárlástól szerződés esetén az eladó jogosult elállni az adásvételi szerződéstől, és abban az esetben, ha a vevő már megtette kifizette a vételárat vagy annak egy részét, az eladó köteles a már kifizetett vételárat vagy annak részét visszaküldeni az adásvételi szerződéstől való elállási nyilatkozat vevő részére történő kézbesítésétől számított 14 napon belül.

4. A vevő jogai és kötelezettségei

1. A vevőt az eladó tájékoztatta arról az alkatrészről pontjában foglaltak szerint az ár megfizetésének kötelezettsége, még a megrendelés visszaigazolása előtt is.

2. A vevő köteles

A). átveszi a megrendelt és leszállított árut;

B). hogy kifizesse az eladónak a megállapodás szerinti vételárat a megállapodás szerinti határidőn belül, beleértve az áruk szállításának költségeit,

C). ellenőrizze a csomag sértetlenségét vagy a maguk az áruk átvételekor, és aláírásukkal igazolják a termék sértetlenségét és kiszállítását a futár cég szállítólevele vagy lapja vagy az általa meghatalmazott személy aláírása.

3. A vevőnek joga van az árut beszállítani a szerződő felek által megállapodott mennyiség, minőség, időpont és hely.

5. Szállítási és fizetési feltételek

1. Az áruk szokásos elérhetősége a feladásuk dátuma minden árunál feltüntetésre kerül az e-kereskedelem honlapján.

2. Ha az eladó és a vevő nem állapodott meg ellenkező esetben az adásvételi szerződésben az eladó köteles az árut haladéktalanul, de legkésőbb a vevőnek átadni az adásvételi szerződés megkötésétől számított 2-3 napon belül. Ha az eladó kötelezettségének nem tett eleget hogy a dolgot az első mondat szerinti határidőn belül átadja, a vevő felkéri a dolog átadására az általa biztosított további ésszerű határidőn belül. Ha az eladó ezen belül sem szállítja ki a terméket ésszerű határidőn túl a vevő jogosult elállni a szerződéstől.

3. A vevő hozzájárul a meghosszabbításhoz szállítási határidő, ha a megrendelt áru előállítása vagy egyéb körülmények ezt megkívánják.

4. Az áruk megjelenítése bármely e-kereskedelmi webhelyen az eladó által üzemeltetett, csak illusztráció.

5. A vevő köteles a küldeményt ellenőrizni, i.e. az árut, valamint annak csomagolását a kiszállítást követően azonnal. Abban az esetben, ha a készülékben hiba áll fenn az áru felfedezése esetén a vevő feljegyzést készít az áru hibájának mértékéről és jellegéről, a melynek helyességét a futár vagy az eladó igazolja. Az átadott jegyzőkönyv alapján az eladónak, a vevő utólag megtagadhatja a hibásan leszállított áru átvételét vagy visszaigazolhatja a szállítást a hibás áruról, majd utólag a Ptk. A jelen feltételek 8. pontja alapján jelentkezzen a az áru hibáira vonatkozó reklamáció az eladóval vagy egy erre kijelölt személlyel. Abban az esetben, ha a vevő nem hajlandó átvenni a kiszállított áru hibás szállítása esetén az eladó viseli az áru visszaküldésével kapcsolatban felmerülő összes költséget. az eladó.

6. Az eladó nem vállal felelősséget:

A). által okozott késedelmes szállítás a megrendelt áruk posta vagy futárszolgálat;

B). a csomagon a posta okozta sérülés ill futárszolgálat;

C).az áruk szállításának esetleges elmaradása történt a gyártó (szállító) hibájából a forgalmazás bármely korlátozása vagy visszavonása következtében jogok vagy egyéb előre nem látható akadályok.

7. A vevő jogosult abban az esetben az árut az eladó által az 5.2. pontban meghatározott határidőn belül nem szállítja ki. jelen szerződési feltételeket elállni az adásvételi szerződéstől, és az eladó köteles visszaadni a vevőnek a már kifizetett részt vételár az adásvételi szerződéstől való elállás kézbesítésétől számított 14 napon belül készpénz nélküli átutalással címre a vevő által megjelölt bankszámlára.

8. A vevő a rendelést fizetheti: A) utánvéttel szállítás az áru átvételekor.

9. A megrendelt áruk kiszállításához a szerint az eladó a választott szállítási módtól függő összegű szállítási költségátalányt számol fel a fuvarozók aktuális árlistái, míg a vevő a megrendelés elküldése előtt tájékoztatást kap a szállítási árról.

10. Az eladó a vevőknek a következőket tudja biztosítani:

A). kedvezményt adunk a regisztrációs árból e-shop,

B). ismételt vásárlási kedvezmény, vagy

C). kedvezmény egyszeri kedvezményes kupon alapján, míg a nyújtott kedvezmények nem halmozhatók.

11. Az online kártyás fizetés a Barion rendszer. A kártyaadatok nem jutnak el a kereskedőhöz. A szolgáltató Barion Payment Zrt egy a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alá tartozó intézmény és az engedély száma: H-EN-I-1064/2013

6. Vételár

1. Az áru vételára a megállapodásban foglaltak szerint Az eladó és a vevő közötti adásvételi szerződés a vevő számára egyértelmű a megrendelés elküldése előtt, és azt is megerősítette előleg vagy rendes számla. Ha a megrendelés szállítási visszaigazolásában feltüntetett vételár magasabb, mint az e-kereskedelmi ajánlatban megjelölt azonos áruk ára a vevő által a megrendelés elküldésekor, a Az eladó elektronikus üzenetet küld a vevőnek az új vételár ajánlatával kapcsolatban a eltérő összegű, ami az eladó javaslatának minősül az új adásvételi szerződés lezárására, aminek meg kell lennie a vevő e-mailben vagy írásban kifejezetten visszaigazolja az adásvételi szerződés érvényessége érdekében arra a következtetésre jutott.

2. A katalógus böngészésekor a vételár a az árut fuvarozási és csomagolási vagy egyéb, az áru kiszállításával összefüggő célszerű díjak növelhetik a vevőnek. . A megrendelés elküldése előtti vételár végleges és a szerződő felekre érvényes jelen általános üzleti és panasztételi feltételek 6. cikkének (1) bekezdéséhez.

3. A vevő köteles megfizetni az eladónak a vételár, beleértve az áru szállítási költségét is.

4. Az a nap, amikor a teljes vételár volt az eladó számláján jóváírás a fizetés napjának minősül.

5. A vevő köteles megfizetni az eladónak a a megállapodás szerinti áru vételárát az adásvételi szerződés szerinti időtartamon belül, a megállapodás szerinti módon az eladóval a szerződés megkötésekor.

6. Abban az esetben, ha a vevő nem fizeti ki a eladó a teljes vételárat az áru leszállításának időpontjáig, és abban a szerződő felek nem állapodtak meg Az áru vételárát részletekben fizeti ki, az eladó jogosult megtagadni az áru átadását a vevő.

7. Összeszereléssel vagy szállítással kapcsolatos költségek az árukat vagy egyéb költségeket a vételár nem tartalmazza, és az eladó nem köteles ezeket a szolgáltatásokat nyújtani a vevőnek.

7. Tulajdonjog megszerzése és átadása az áru sérülésének kockázata

1. A vevő kizárólag az áru tulajdonjogát szerzi meg az áru teljes vételárának teljes kifizetése után. Az áru sérülésének kockázata a vevőre száll át az az időpont, amikor a vevő vagy a vevő által meghatalmazott harmadik személy átveszi az árut az eladótól vagy az eladótól az áru leszállítására jogosult képviselője, vagy ha ezt nem teszi meg időben, akkor abban az időpontban, amikor az eladó lehetővé teszi, hogy a vevő kezelje az árut, és a vevő nem veszi át. 

8. Panaszkezelési eljárás (felelősség hibák, garancia, reklamáció)

1. Ha eltávolítható termékhibáról van szó, a vevőnek joga van azt ingyenesen, időben és szabályszerűen elszállítani. Az eladó köteles indokolatlan késedelem nélkül távolítsa el a hibát. Ha az árun fel van tüntetve eltarthatóság és/vagy minimális eltarthatósági idő vagy azok csomagolásán a Vevő csak a megjelölt lejáratig jogosult reklamálni az árura időszakokban. Ha az értékesített terméken vagy annak csomagolásán fel van tüntetve az az időtartam, ameddig a terméket fel kell használni, a a jótállási idő ezen időszak lejárta után ér véget. A reklamáció felszerelésével a hibás áru cseréjével hibátlan árut, az új áru szavatossági ideje ismét annak átvételétől a lejáratig tart a csomagoláson feltüntetve. A nem eltávolítható hibák élelmiszerhibának minősülnek. Ezért a vevő rendelkezik a joga, hogy saját belátása szerint követelje az áruk hibátlan árura való cseréjét, a teljes árengedményt ár vagy a vételár visszatérítése.

2. A hiba elhárítása helyett a vevő megteheti kérheti az áru kicserélését, vagy ha a hiba csak az áru egy részét érinti, akkor az áru cseréjét részben, ha ez az eladónak az áru árát figyelembe véve nem jár indokolatlan költséggel vagy a a hiba súlyossága.

3. A hiba elhárítása helyett az eladó megteheti mindig cserélje ki a hibás árut tökéletesre, ha ez nem okoz komoly nehézséget a vevőnek.

4. Ha az áru hibája, ami nem lehet eltávolították, és amely megakadályozza, hogy az árut rendeltetésszerűen, hibásan, dologként használhassák, a vevőnek joga van kicseréli az árut, vagy jogosult elállni az adásvételi szerződéstől. Ugyanezek a jogok illetik meg a vevőt, ha a hibák eltávolíthatók, de a vevő a hiba újbóli megjelenése miatt nem tudja rendeltetésszerűen használni az árut. javítás vagy nagyobb számú hiba miatt. Egyéb nem eltávolítható hiba esetén a vevőnek joga van a ésszerű kedvezmény az áru árából.

6. Az eladó tájékoztatta a vevőt jogairól, amelyek a Ptk. 622. §-ából következnek (jelen kereskedelmi és panasz 8.1.-8.3. feltételek) és a Ptk. 623. §-ából eredő jogok (jelen feltételek 8.4-8.5 pontjai, ill. üzleti feltételek és panaszok) jelen üzleti feltételek és panaszok elhelyezésével a az eladó elektronikus áruházának megfelelő aloldalán, és a vevőnek lehetősége volt elolvasni azokat a küldés előtt rendelés.

7. Az eladó felelős a hibákért árut a Szlovák Köztársaság hatályos szabályozásának megfelelően, és a vevő köteles reklamációt benyújtani az eladóval vagy egy kijelölt személlyel. Tájékoztatás a jótállásra kijelölt személyekről és szervizhelyekről és a jótállás utáni szerviz a jótállási jegy hátoldalán van feltüntetve, vagy azt az eladó biztosítja a vevőnek kérésre telefonon vagy e-mailben.

8. A panaszok kezelése a az eladó érvényes reklamációs eljárása, azaz az Art. jelen üzleti és panaszkezelési feltételek 8. pontja. A vásárló megfelelően megismerték a panasztételi eljárást és tájékoztatták a panasztétel feltételeiről és módjáról az áruról, ideértve a reklamáció helyére vonatkozó információkat és a jótállás teljesítését a 18. § paragrafusa szerinti javításokat. törvény 1. -a. 250/2007 Z. tól től. a fogyasztóvédelemről és a a Szlovák Nemzeti Tanács 372/1990. sz. törvényének módosítása. módosított szabálysértésekről (továbbiakban mint "törvény") az adásvételi szerződés megkötését megelőző időpontban, jelen feltételek elhelyezésével az eladó elektronikus áruházának megfelelő aloldalát, és a vevőnek lehetősége volt azokat elküldés előtt elolvasni a megrendelés.

9. A reklamációs eljárás az árukra vonatkozik amelyet a vevő az eladótól vásárolt elektronikus áruház formájában az eladó elektronikus áruházában weboldal.

10. A vevőnek jogában áll felelősséget követelni az eladó az áru hibája miatt csak olyan árukra vonatkozik, amelyek hibáit a gyártó, szállító vagy az eladó felelős, garancia vonatkozik rájuk, és az eladótól vásárolták.

11. Ha az áru hibás, a vevő rendelkezik a 18. § paragrafusa szerinti követelés benyújtásának joga az eladó telephelyén. 2. §-a szerinti kézbesítéssel az árut az eladó irodájába szállítani, és a vevőnek a joga gyakorlására irányuló akaratnyilvánítását az eladóhoz eljuttatni a jelen üzletszabályzat 8. cikk 1-5. pontja szerint és panaszkezelési feltételek (a továbbiakban: a „Kérelembejelentés”-nek), pl. kitöltött reklamációs lap formájában, mely a az eladó elektronikus áruházának megfelelő aloldala. Az eladó azt javasolja, hogy az árut az a követelés. Az eladó nem fogad el utánvétes küldeményt. A vevő köteles a valóságnak megfelelően közölni minden a panaszbeadványban előírt információkat, különösen a panasz típusának pontos megjelölését és az áru hibájának mértéke; A vevő egyúttal jelzi, hogy mely jogaiból ered bekezdése a Ptk. 622. és 633. §-a irányadó. A vevőnek joga van panaszt benyújtani egy személyhez az áru gyártója által garanciális javítások elvégzésére felhatalmazott (a továbbiakban: a „kijelölt személy”). A kijelölt személyek listája a jótállási levélben található, vagy az eladó elküldi a címre a vevő kérésére.

12. Az eladó vagy a kijelölt személy adja ki a vevő az árukifogás bejelentésének igazolásával az eladó által választott megfelelő formában, pl. ban ben e-mailben vagy írásban, amelyben köteles pontosan jelezni az áru reklamált hibáit, és ismételten tájékoztatja a fogyasztót a jelen feltételek 8. cikkének 1-3. pontjából eredő jogairól, valamint az üzletkötési és panasztételi feltételek (Ptk. 622. §), valamint a 8. cikk 4. pontjából eredő jogok jelen kereskedelmi és reklamációs feltételek 5. pontjához (Ptk. 623. §). Ha a követelés útján történik távoli kommunikáció esetén az eladó köteles haladéktalanul eljuttatni a vevőnek az igény visszaigazolását; ha azt a visszaigazolás azonnali kézbesítése nem lehetséges, azt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb kézbesíteni kell a követelés teljesítését igazoló dokumentummal együtt; a követelés alkalmazásának megerősítése nem szükséges szállítani, ha a vevőnek lehetősége van az igény érvényesítését más módon igazolni.

13. A vevő jogosult eldönteni, hogy melyik az övé 622. § és (2) bekezdése szerinti jogok. 623. §-át alkalmazza, egyúttal köteles is döntéséről azonnal tájékoztatást ad az eladónak. A vevő döntése alapján melyik annak 622. § és 2. pontja szerinti jogok. A Ptk. 623. §-át az eladó vagy a megjelölt alkalmazza törvény 2. § m) pontja szerint a panasz kezelésének módját meghatározni köteles személy haladéktalanul, bonyolultabb esetekben a panaszeljárás megindításától számított 3 napon belül, indokolt esetben, különösen, ha az áru állapotának komplex műszaki értékelése szükséges legkésőbb 30 napon belül a panasztételi eljárás kezdetének időpontja. A panaszkezelés módjának meghatározása után az eladó vagy a kijelölt személy haladéktalanul intézi a panaszt, indokolt esetben a panasz is kezelhető a későbbiekben. A kérelem feldolgozása azonban nem tarthat tovább 30 napnál a kérelem benyújtásától számítva követelés. A panaszkezelési határidő lejártát követően a Fogyasztónak jogában áll elállni vagy jogosult az árut új árura cserélni.

14. Ha a vevő reklamált az áruval kapcsolatban Az adásvételi szerződés megkötésétől számított első 12 hónapon belül az eladó a reklamációt ig intézheti azt csak a szakértői vélemény, illetve a felhatalmazott, értesített ill akkreditált személy vagy egy kijelölt személy véleménye (a továbbiakban: a áruk"). A szakértői értékelés eredményétől függetlenül az eladó nem követelheti a vevőtől a költségek megfizetését az áru szakértői értékelése, vagy az áru szakértői értékelésével kapcsolatos egyéb költségek.

15. Ha a vásárló panaszt tett a termékkel kapcsolatban az adásvételi szerződés megkötésétől számított 12 hónap elteltével, és az eladó azt elutasította, a feldolgozó a reklamáció a panaszkezelési okiratban köteles feltüntetni, hogy a vevő kinek küldheti az árut szakértői értékelés. Ha a vevő az árut szakértői értékelésre küldi meg a reklamációban megjelölt személynek dokumentum, az áru szakértői értékelésének költségeit, valamint minden egyéb kapcsolódó költséget a eladó, függetlenül a szakértői értékelés eredményétől. Ha a vevő bizonyítja az eladó felelősségét a az áru reklamált hibáját szakmai elbírálás alapján újra érvényesítheti; a jótállási időszak nem jár le az áru szakértői értékelése során. Az eladó 14-en belül köteles a vevőnek visszafizetni nappal a megújított kereset benyújtásától számítva az áru szakértői értékelésével kapcsolatban felmerült összes költséget, valamint minden célirányosan felmerült kapcsolódó költségeket. A megújított követelés nem utasítható el.

16. A vevőnek nincs gyakorlási joga azon hibákért való felelősség jogát, amelyekről az eladó a szerződés megkötésekor tájékoztatta szerződést, vagy amelyből az adásvételi szerződés megkötésének körülményeit figyelembe véve ő tudnia kellett.

17. Az eladó a csere jogát fenntartja hibás áru más hibátlan, azonos vagy jobb műszaki paraméterekkel rendelkező áruval, ha ez nem okozza komoly nehézségekbe ütközik a vevő.

18. Az eladó nem vállal felelősséget a termékért hibák:

A). ha nyilvánvaló hibáról van szó, amelyet a vevő megtehet az áru átvételekor a szállítmány ellenőrzésével észlelte, és amelyről nem értesítette az eladót képviselője az 5.8. ezeket a panaszokat és az üzleti feltételeket,

B). ha a vevő nem élt a jogával az eladónak az áru hibája miatti felelősségére vonatkozóan a jótállási idő lejártáig a áruk,

C). ha az áru hibája mechanikai sérülés a vevő által okozott árura,

D.) ha az áru hibáját az okozta az áru olyan körülmények között történő használata, amelyek intenzitása, páratartalma, vegyi és mechanikai szempontból nem felelnek meg egymásnak az áruk természetes környezetére gyakorolt hatások,

E.) ha az áru hibáját az okozta az áruk szakszerűtlen kezelése, kiszolgálása vagy a gondozás elhanyagolása,

F.) ha az áru hibáját sérülés okozta az árura túlzott terhelés, vagy a dokumentációban vagy az általánosban foglalt feltételekkel ellentétes használat miatt az áruk szokásos használatának elvei,

G). ha az áru hibáját az áruban bekövetkezett, elkerülhetetlen és/vagy előre nem látható események miatti sérülés okozta,

H). ha az áru hibáját sérülés okozta az áruk véletlen sérülése és véletlen elhasználódása miatt,

I.) ha az áru hibáját az okozta szakszerűtlen beavatkozás, víz, tűz, statikus vagy légköri elektromosság vagy egyéb vis maior okozta kár,

J).ha az áru hibáját egy illetéktelen személy beavatkozik az áruba.

19. Az eladó köteles a reklamációt kezelni és fejezze be a panaszeljárást az alábbi módok egyikén:

A). javított áruk átadásával;

B). árucserével,

C). a vételár visszaküldésével áruk,

D). árából ésszerű kedvezmény megfizetésével áruk,

E). az eladó írásbeli kérelmével a megadott teljesítmény felett,

F). a szavatossági igény indokolt megtagadásával áruk.

20. Az eladó köteles írásbeli nyilatkozatot kiállítani dokumentumot a követelés feldolgozásának meghatározásának módjáról és a követelés feldolgozásáról a a vásárló legkésőbb a reklamáció személyesen, postai úton, futárszolgálaton vagy kézbesítési szolgáltatón keresztül történő bejelentésétől számított 30 napon belül.

21. Az eladó tájékoztatja a vevőt a a reklamáció telefonon vagy e-mailben történő reklamációs eljárásának befejezését követően haladéktalanul kezeli a reklamációt, és ezzel egyidejűleg az áruval együtt megkapja a reklamáció feldolgozásáról szóló igazolást e-mailben.

22. A jótállási idő a dátumtól számított 24 hónap az áru kézbesítéséről. Ez akkor érvényes, ha bizonyos esetekben eltérő jótállási időszakot határoznak meg.

23. A jótállási idő meghosszabbodik az időtartammal amely során a vásárló az áru garanciális javítása miatt nem tudta használni az árut.

24. Áruk újra cseréje esetén a a vevő egy dokumentumot kap, amelyen tájékoztatást ad az árucseréről és az egyéb igényekről az adásvételi szerződés és jelen keresetlevél alapján kerül alkalmazásra. Az áruk cseréje esetén a újat, a jótállási idő az új áru átvételétől kezdődik újra, de csak az új árura.

25. Ami az eltávolítható hibát illeti, a a reklamációt a vevő döntésétől függően a következő módon kezeljük: A). az eladó gondoskodik az eltávolításról a hibáról, vagy B). az eladó kicseréli a hibás árut.

26. Azon hiba tekintetében, amely eltávolítható, és a vevő nem határozza meg késedelem nélkül, a jelen reklamációs és üzletszabályzati feltételek 8. cikk 15. pontja szerint a reklamáció rendezésének módját az eladó a reklamáció megszüntetésével kezeli a hibát.

27. Ha olyan hibáról van szó, amelyet nem lehet eltávolítani, vagy egyszeri, többszörösen ismétlődő eltávolítható hibáról, vagy több különböző eltávolítható hibáról van szó, amely megakadályozza az áru rendeltetésszerű, hibamentes használatát, az eladó a döntéstől függően a vevő reklamációját a következő módon:

A). áruk cseréjével más, azonos vagy jobb műszaki paraméterekkel rendelkező funkcionális árukra, illetve

B). abban az esetben, ha az eladó nem tudja az árut másikra cseréli, a reklamációt az áru vételárának visszaküldésével intézi.

28. Ha olyan hibáról van szó, amely nem eltávolítható, vagy egy többször eltávolítható hibáról van szó, vagy több különböző eltávolítható hibáról van szó, amely megakadályozza az áru megfelelő hibamentes használatát, és a vevő nem állapítja meg azonnal a cikk szerint. 8. jelen reklamáció és üzleti feltételek 15. pontja szerint a reklamáció kezelésének módját az eladó úgy kezeli, hogy az árut más, azonos vagy jobb műszaki paraméterekkel rendelkező funkcionális árura cseréli.

29. A reklamációkezelés csak a jelen Panasz- és Üzleti Feltételek 8. cikkének 14. pontja szerinti panaszbeadványban és a reklamációs kérelem visszaigazolásában felsorolt ​​hibákra vonatkozik.

30. A reklamáció szempontjából ismételten eltávolítható hibának minősül egy eltávolítható hiba kétszeresnél többszöri előfordulása.

31. A panasz szempontjából a háromnál több különböző eltávolítható hiba egyidejű előfordulása nagyobb számú különböző eltávolítható hibának minősül.

32. A vevő hibára vonatkozó igényt érvényesíthet a az áru kimerült, miután élt a jogával és felszólította az eladót az áru hibájának elhárítására a jelen panasz és az üzleti feltételek 8. cikkének 1. pontja szerint, és a reklamáció eredményétől függetlenül már nem jogosult bizonyos egyedi hiba (nem azonos típusú hiba) a panasz ismételt érvényesítésére.

33. Az Art. rendelkezései A jelen panasz és üzleti feltételek 8. pontja kifejezetten nem vonatkozik azokra a szervezetekre, amelyek nem felelnek meg a Tv. 2. § a) pontjában meghatározott fogyasztó definíciónak. 

9. Személyes adatok és azok védelme

1. A vásárló a megadott személyes adatait bármikor ellenőrizheti és megváltoztathatja, valamint regisztrációját törölheti a www.giftsfromkate.com/login e-kereskedelmi weboldalra történő bejelentkezés után.

2. Az eladó ezúton tájékoztatja a vevőt, hogy a 2. sz. 10. § bek. 3 betű b) törvény sz. 122/2013. a személyes adatok védelméről, valamint egyes törvények módosításáról (a továbbiakban: ZnOOÚ) az eladó, mint üzemeltető az adásvételi szerződés megkötése során a vevő személyes adatait a hozzájárulása nélkül kezeli. az érintett, mivel a vevő személyes adatainak kezelését az eladó a vevővel szerződéskötést megelőző jogviszonyban végzi, és a vevő személyes adatainak kezelése az adásvételi szerződés teljesítéséhez szükséges, amelyben a vevő egy a szerződő felek.

3. A megrendelés elküldése előtt a megfelelő négyzet bejelölésével a vevő kifejezheti hozzájárulását a 11. § bek. törvény 1. §-a értelmében az eladó személyes adatainak, különösen a fent említett és/vagy a felkínált árukra vonatkozó új termékekről, kedvezményekről, akciókról szóló tájékoztatáshoz kapcsolódó tevékenységéhez szükséges személyes adatainak kezeléséhez, tárolásához, valamint azok feldolgozásához. minden információs rendszerében az új termékekről, a kínált árukra vonatkozó kedvezményekről és promóciókról szóló információk küldésére vonatkozóan.

4. Az eladó vállalja, hogy a vevő személyes adatait a Szlovák Köztársaság hatályos jogszabályainak megfelelően kezeli és selejtezi.

5. Az eladó kijelenti, hogy a 6. § bek. 2 betű c) A ZnOOÚ személyes adatokat kizárólag a jelen üzleti és reklamációs feltételekben meghatározott célra gyűjt.

6. Az eladó kijelenti, hogy a 6. § bek. 2 betű e) A ZnOOÚ a személyes adatokat a jelen üzleti és panaszkezelési feltételekben meghatározottaktól eltérő célokra szerzi be, és gondoskodik arról, hogy a személyes adatok kezelése és felhasználása kizárólag a gyűjtés céljának megfelelő módon történjen, és nem kombinálható más célból megszerzett személyes adatokkal.

7. A vevő a jelen reklamáció és üzleti feltételek 9.5. pontja szerinti hozzájárulását adja az eladónak, meghatározott időtartamra, amíg a vevő személyes adatai kezelésének célja teljesül. Az adatkezelés céljának megvalósulását követően az eladó haladéktalanul megsemmisíti a vásárló személyes adatait. A vásárló a személyes adatok kezeléséhez adott hozzájárulását írásban bármikor visszavonhatja. A hozzájárulás a hozzájárulás visszavonásának a vevő általi Eladó részére történő kézbesítésétől számított 1 hónapon belül lejár.

8. A megrendelés elküldése előtt felkérjük a vásárlót, hogy a megrendelés elküldése előtt a négyzet bejelölésével erősítse meg, hogy az eladó kellő, érthető és félreérthetetlen módon értesítette:

A). pontjában felsorolt azonosító adatait. 1. jelen üzleti és reklamációs feltételek;

B). annak a harmadik személynek az azonosító adatai, amely a megrendelt árut a vevőnek szállítja oly módon, hogy ezek az adatok az elfogadásban feltüntetésre kerülnek;

C). a személyes adatok kezelésének célja, amely az eladó és a vevő közötti adásvételi szerződés megkötése; d). hogy a vásárló személyes adatait vezeték- és vezetéknév, állandó lakcím, beleértve az irányítószámot, telefonszámot és e-mail címet is kezeli, ha a vásárló természetes személy, valamint cégnév, székhely körben. cím, beleértve az irányítószámot, társadalombiztosítási számot, telefonszámot és e-mail címet, ha a vevő jogi személy;

D). hogy a vevő köteles megadni a szükséges személyes adatokat.

9. Az eladó kijelenti, hogy a személyes adatokat a jó erkölcsnek megfelelően kezeli, és úgy jár el, hogy az ne legyen ellentétes a ZnOOÚ-val vagy más általánosan kötelező érvényű jogszabályokkal, és azokat nem kerüli meg. Az eladó kijelenti, hogy az érintett beleegyezését nem kényszeríti ki vagy nem teszi feltételhez az eladóval szemben létrejött szerződéses jogviszony, szolgáltatás, áru vagy kötelezettség visszautasításának veszélye.

10. A vevőnek joga van az eladótól írásbeli kérelem alapján követelni

A). annak megerősítése, hogy a személyére vonatkozó személyes adatok kezelés alatt állnak-e vagy sem,

B). a személyes adatok kezelésének célja,

C). általánosan érthető formában tájékoztatást az Ön személyes adatainak az információs rendszerben történő kezeléséről és állapotáról, amennyiben:

C1). az eladó és az eladó képviselőjének azonosító adatai, ha ki vannak jelölve;

C2). a közvetítő azonosító adatai; ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó a személyes adatok megszerzése során nem a ZnOOÚ 8. §-a szerint jár el;

D). általánosan érthető formában pontos tájékoztatást arról, hogy személyes adatait feldolgozás céljából honnan szerezte,

E). általánosan érthető formában az adatkezelés tárgyát képező személyes adatainak másolata,

F). további információk, amelyek a személyes adatok kezelésének valamennyi körülményére és feltételére tekintettel szükségesek ahhoz, hogy a vásárló jogait és törvényileg védett érdekeit biztosítsa, így különösen:

F1). utasítás a szükséges személyes adatok megadásának önkéntességére vagy kötelezettségére; ha az eladó a vevő személyes adatait a vevő ZnOOÚ 11. §-a szerinti hozzájárulása alapján szerzi meg, úgy a hozzájárulás érvényességi idejéről is értesíti a vásárlót, valamint ha a vevő személyes adatszolgáltatási kötelezettsége közvetlenül végrehajtható jogerőből ered. az Európai Unió kötelező érvényű jogi aktusa, a Szlovák Köztársaságot kötelező érvényű nemzetközi szerződés vagy jogszabály, az eladó tájékoztatja a vevőt arról a jogalapról, amely ezt a kötelezettséget rója rá, és tájékoztatja őt a személyes adatok megadásának megtagadása következményeiről;

F2). harmadik felekre vonatkozó információk, ha feltételezhető vagy nyilvánvaló, hogy személyes adatokat adnak át számukra,

F3). a címzettek köre, ha feltételezhető vagy nyilvánvaló, hogy a személyes adatokat hozzáférhetővé teszik számukra;

F4). a közzététel formája, ha személyes adatokat kell közzétenni,

F5). harmadik országok, ha feltételezhető vagy nyilvánvaló, hogy személyes adatokat továbbítanak ezekbe az országokba;

G). az adatkezelés tárgyát képező hibás, hiányos vagy elavult személyes adatainak helyesbítése,

H). személyes adatainak kezelése, ha az adatkezelés célja megvalósult; ha az adatkezelés tárgya személyes adatot tartalmazó hivatalos irat, kérheti azok visszaküldését,

I). az adatkezelés tárgyát képező személyes adatainak likvidálása, ha a ZnOOÚ-t vagy a Szlovák Köztársaság más hatályos jogszabályait megsértették.

11. A vevő ingyenes írásbeli kérelem alapján tiltakozhat az eladó: személyes adatainak kezelése ellen, amelyekről feltételezi, hogy hozzájárulása nélkül direkt marketing célból kezelik vagy fognak kezelni, és kérheti azok felszámolását,

A). a 10. § (1) bekezdésében említett személyes adatok felhasználása. 3 betű d) direkt marketing céljára a postai kommunikációban, ill

B). a 10. § (1) bekezdésében említett személyes adatok megadása. 3 betű d) direkt marketing céljára.

12. Ingyenes írásbeli kérelem alapján a vevőnek jogában áll tiltakozni személyes adatainak eladó általi kezelése ellen a 10. § bek. 3. pont a), e), f) vagy g) pontja szerint a ZnOOÚ jogos indokok megjelölésével vagy bizonyítékok bemutatásával jogosulatlan beavatkozást tesznek olyan törvény által védett jogaiba és érdekeibe, amelyek a személyes adatok ilyen kezelésével konkrét esetben sérülnek vagy sérülhetnek; ha ezt jogi okok nem akadályozzák, és bebizonyosodik, hogy a vevő tiltakozása megalapozott, az eladó köteles indokolatlan késedelem nélkül és haladéktalanul, amennyiben a körülmények lehetővé teszik, zárolni és megsemmisíteni azokat a személyes adatokat, amelyek kezelését a vásárló tiltakozott.

13. A vevőnek írásbeli kérelem alapján vagy személyesen, ha az ügy nem halogatható, joga van továbbá bármikor kifogást emelni az eladóval szemben, és nem engedelmeskedni az eladó döntésének, amelynek joghatásai, ill. jelentős hatással van rá, ha az ilyen határozatot kizárólag személyes adatainak automatizált kezelése alapján hozzák meg. A vevőnek jogában áll kérni az eladótól a kiadott határozat felülvizsgálatát az automatizált feldolgozási formától eltérő módon, míg az eladó köteles a vevő kérésének eleget tenni, így a döntés felülvizsgálatában a döntő szerep az felhatalmazott személy játszik; szerinti határidőn belül az eladó a vevőt a vizsgálat módjáról és a megállapítás eredményéről tájékoztatja. 9 par. jelen Feltételek 18. pontja. A vevőt csak akkor illeti meg ez a jog, ha azt külön jogszabály előírja.

14. Ha a vevő írásban érvényesíti jogát és kérésének tartalma azt mutatja, hogy jogát érvényesíti, a kérelmet e törvény szerint benyújtottnak kell tekinteni; e-mailben vagy faxon benyújtott kérelmére a vevő a vevő jogos érdekeinek biztosítása érdekében intézkedést módosított, vagy ha a szerződéskötést megelőző jogviszony keretében vagy a szerződéses jogviszony fennállása alatt az eladó a vevő kérésének megfelelő határozatot hozott. , vagy ha az eladó a szerződés alapján a vevő jogos érdekeinek biztosítására egyéb megfelelő intézkedést tett, legkésőbb a feladástól számított három napon belül írásban köteles leszállítani.

15. Ha a vásárló azt gyanítja, hogy személyes adatait jogosulatlanul kezelik, ezt bejelentheti a Személyes Adatvédelmi Hivatalnál. Ha a vevő nem cselekvőképes, jogait törvényes képviselője gyakorolhatja.

16. Az eladó köteles a vevő kérelmét a jelen cikkben foglaltak szerint írásban feldolgozni. jelen üzleti és reklamációs feltételeket, vagy a vevő ZnOOÚ szerinti követelményeinek eleget tesz, és a kérelem vagy kérelem kézhezvételétől számított 30 napon belül írásban tájékoztatja.

17. Vevői jogok korlátozása a 28. § bek. 2 ZnOOÚ, az eladó haladéktalanul írásban értesíti az érintettet és a Személyes Adatvédelmi Hivatalt.

18. Az eladó tájékoztatja a vevőt, hogy a 15. § bek. 1 e) pont 3. és 4. pontja ZnOOÚ, a vásárló személyes adatainak feldolgozása során feltételezhető, hogy a vásárló személyes adatait harmadik személyek, nevezetesen az egyes termékeket gyártó cégek és azok szállító cégei rendelkezésére bocsátják és hozzáférhetővé teszik.

10. Elállás az adásvételi szerződéstől

1. Ha az eladó az adásvételi szerződésből eredő kötelezettségeit a készlet elfogyása, az áru elérhetetlensége miatt nem tudja teljesíteni, vagy ha az adásvételi szerződésben vállalt áru gyártója, importőre vagy szállítója a gyártást megszakította vagy ezt súlyossá tette. olyan változások, amelyek lehetetlenné tették az eladónak az adásvételi szerződésből eredő kötelezettségeinek teljesítését, vagy vis maior miatt, vagy ha a tőle elvárható összes erőfeszítés megtétele után sem tudja az árut a vásárlót a jelen szerződési feltételekben meghatározott határidőn belül, vagy a megrendelésben meghatározott áron az eladó köteles haladéktalanul értesíteni a vevőt, egyúttal köteles felajánlani a vevőnek helyettesítő teljesítést vagy lehetőséget a vevő elállhat az adásvételi szerződéstől (megrendeléstől). Abban az esetben, ha a vevő a jelen kifogások és feltételek jelen pontjában foglalt okok miatt eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó köteles az adásvételi szerződésben vállalt áruért már kifizetett előleget 14-en belül visszaadni a vevőnek. napon belül a szerződéstől való elállás közlésétől számított átutalással a vevő által megadott számlára.

2. A vevő jogosult az adásvételi szerződéstől indoklás nélkül elállni a 7. és azt követő szakaszok értelmében. törvény 3. §-a szerint az áru átvételét követő 14 napon belül, illetve a szolgáltatásnyújtásra, illetve a nem fizikai adathordozón továbbított elektronikus tartalom szolgáltatására vonatkozó szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül, ha az eladó határidőben és megfelelően teljesítette a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségeket.

3. Ezen időszakon belül a vevőnek joga van az árut a klasszikus "tégla és habarcs" üzletben történő vásárláskor szokásos módon kicsomagolni és kipróbálni, a termék jellegének, tulajdonságainak és funkcionalitásának megállapításához szükséges mértékben. áruk.

4. A szerződéstől való elállás határideje azon a napon kezdődik, amikor a vevő vagy az általa megjelölt harmadik személy – a fuvarozó kivételével – a megrendelt áru minden részét átveszi, vagy

A). a vevő által egy megrendelésben megrendelt árukat külön szállítjuk, az utolsó leszállított áru átvételének napjától;

B). több részből vagy darabból álló árut szállít az utolsó alkatrész vagy utolsó darab átvételének időpontjától;

C). a szerződés alapján az árut a meghatározott időszakban, az első leszállított áru átvételének napjától ismételten leszállítják.

5. A vevő az elállási határidő lejárta előtt is elállhat az adásvételi szerződéstől, amelynek tárgya áruvásárlás.

6. A szerződéstől való elállást a vevőnek írásban kell megtennie, oly módon, hogy ne maradjon kétség a szerződéstől való elállás felől.

7. A jelen üzletszabályzat előző pontja szerinti adásvételi szerződéstől való elállásnak és reklamációnak tartalmaznia kell az adásvételi szerződéstől való elálláshoz szükséges adatlapon feltüntetett adatokat, így különösen a vevő azonosítóját, az adásvételi szerződés számát és dátumát. megrendelés, az áru pontos leírása, az eladónak a már beérkezett fizetés visszaküldésének módja, különös tekintettel a vevő számlaszámára és/vagy postacímére.

8. Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az adásvételi szerződéshez kapcsolódó minden további szerződés, amelytől a vevő elállt, szintén eleve eláll. A többletszerződés felmondásával kapcsolatban a vevőtől semmilyen költséget vagy egyéb kifizetést nem lehet követelni, kivéve a költségek és fizetések megfizetését.

törvény 3. sz. 102/2014. 9. § (2) bekezdése szerinti fogyasztóvédelemről a távértékesítésben (a továbbiakban: a távértékesítésben a fogyasztóvédelemről szóló törvény). 3. bekezdés 10. § bek. 3. és 5. pontja szerinti ár és a szolgáltatás ára, ha a szerződés tárgya szolgáltatás nyújtása és a szolgáltatás teljes körűen teljesítésre került.

9. A vevő köteles az árut indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül az üzemeltető székhelye szerinti címére visszaküldeni, vagy az eladónak vagy személynek átadni. az eladó felhatalmazta az áru átvételére. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó azt javasolta, hogy személyesen vagy az általa meghatalmazott személyen keresztül vegye át az árut. A jelen kereskedelmi feltételek és reklamációk jelen pontjának első mondata szerinti határidőt betartottnak kell tekinteni, ha az árut legkésőbb a határidő utolsó napján átadták szállításra.

10. A Vevő köteles az árut hiánytalanul, teljes dokumentációval együtt, sértetlenül, lehetőleg eredeti csomagolásban, használat nélkül átadni az eladónak.

11. Az eladó köteles indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozat kézbesítésétől számított 14 napon belül visszaadni a vevőnek az adásvételi szerződés alapján vagy azzal összefüggésben tőle kapott valamennyi fizetést. azt, beleértve a szállítási, szállítási és postaköltségeket, valamint egyéb költségeket és díjakat. Az eladó nem köteles visszatéríteni a vevőnek a jelen üzletszabályzat ezen pontja szerinti kifizetéseket és reklamációkat, mielőtt az árut átadták neki, vagy amíg a vevő nem bizonyítja, hogy az árut visszaküldték az eladónak, kivéve, ha az eladó javasolja, hogy személyesen vagy az általa meghatalmazott személyen keresztül vegye át az árut. Az eladó nem fogad el utánvétes küldeményt.

12. A vevő viseli az árunak az eladónak vagy az eladó által az áru átvételére meghatalmazott személynek történő visszaküldésének költségeit. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó vállalta, hogy ezeket saját maga viseli, vagy ha nem teljesítette a 3. § bek. 1 betű i).

13. A vevő csak az áru értékcsökkenéséért felelős, amely az áru olyan kezeléséből eredt, amely túlmutat az áru tulajdonságainak és működőképességének megállapításához szükséges kezelési körön. A fogyasztót nem terheli felelősség a termék értékcsökkenéséért, ha az eladó a fogyasztó szerződéstől való elállási jogáról szóló tájékoztatási kötelezettségének a 3. § bek. szerint nem tett eleget. 1 betű h).

14. Az eladó köteles az áru vételárát ugyanúgy visszaküldeni a vevőnek, ahogyan azt a vevő a fizetéséhez használta, kivéve, ha a vevővel a fizetések visszaküldésének más módjában állapodik meg, anélkül, hogy a vevőt további díjak terhelnék. ebben a tekintetben.

15. Abban az esetben, ha a vevő eláll a szerződéstől, és használt, sérült vagy hiányos árut szállít át az eladónak, a vevő vállalja, hogy az eladónak fizet A). pontnak megfelelően az áru értékét csökkentették. 457. §-a szerinti tényleges összegben, B). az eladónál az áru javításával és eredeti állapotának helyreállításával kapcsolatban felmerülő költségek, az áru garanciális szervizelésének árlista szerint számolva.

16. A Reklamációs Feltételek jelen pontja értelmében a vevő köteles az eladónak kártérítést fizetni az áru vételára és az áru elálláskori értéke közötti különbözet erejéig. az adásvételi szerződést.

17. Az 5. sz. 7. § bek. 6 a vevő nem állhat el a szerződéstől, amelynek tárgya:

A). a fogyasztó különleges igényei szerint készült áruk, méretre készített áruk vagy kifejezetten egy fogyasztónak szánt áruk értékesítése;

B). olyan védőcsomagolásba zárt áru értékesítése, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem alkalmas visszaküldésre, és amelynek védőcsomagolása a kiszállítást követően törött;

C). védőcsomagolásban értékesített hangfelvételek, videofelvételek, audiovizuális felvételek, könyvek vagy számítógépes szoftverek értékesítése, ha a fogyasztó ezt a csomagolást kibontotta,

D). elektronikus tartalom nem fizikai adathordozón történő szolgáltatása, ha annak biztosítása a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdődött, és a fogyasztó kijelentette, hogy megfelelően tájékoztatták arról, hogy e hozzájárulásának kifejezésével elveszíti a szerződéstől való elállás jogát;

E). olyan áru értékesítése, amelyet a szerződés megkötése és az áru eladótól a vevő részére történő átvétele után úgy szereltek össze, szereltek össze vagy használtak fel, hogy azt az eladó nem tudja eredeti állapotába visszaállítani megnövekedett erőfeszítések és megnövekedett költségek nélkül, pl. összecsukott vagy összeszerelt bútorok stb.

18. A jelen üzleti és reklamációs feltételek l.10. pontja nem vonatkozik kifejezetten azokra a szervezetekre, amelyek nem felelnek meg az OZ 52. § a) pontjában szereplő fogyasztó definíciónak.

11. Záró rendelkezések

1. Ha az adásvételi szerződést írásban kötik meg, akkor a módosítást írásban kell megtenni.

2. A szerződő felek megállapodtak abban, hogy a kommunikáció közöttük kivételes esetekben e-mail üzenetek formájában történik telefonon.

3. A fogyasztókkal az adásvétel, a szerződéstől való elállás során felmerülő vitákat, panaszokat az eladó peren kívül, a Fogyasztói Központon keresztül rendezi a törvény 25. §-a alapján. 250/2007 Coll.

4. A vonatkozó rendelkezések a Ptk. 22/2004 Coll. törvény módosításáról, valamint az elektronikus kereskedelemről szóló 128/2002 Coll. törvénnyel módosított belső piac fogyasztóvédelmi ügyekben történő állami ellenőrzéséről, valamint egyes törvények módosításáról. 284/2002 Coll. módosításával és a törvény 2. sz. 102/2014. a fogyasztóvédelemről a távértékesítésben.

5. Jelen üzleti és reklamációs feltételek 2015.12.11-én lépnek hatályba és a vevővel szemben az adásvételi szerződés megkötésével lépnek hatályba.

6. A megrendelés elküldése előtt a vevőt felkérjük, hogy jelölje be a jelölőnégyzetet, hogy megerősítse, hogy megismerte a jelen feltételeket, elolvasta, megértette azok tartalmát, és teljes egészében egyetért velük.

Žilina, on 11.12.2015

darčekyukatky s.r.o